creditkaart met ex

aimytjeuh
Topic Starter
Berichten: 1

creditkaart met ex

#1 , 13 mar 2014 10:17

Hallo, ik ben nu al een jaar weg van mijn ex. We waren met alles onderling overeen gekomen. Alsook met de creditkaart van cofidis. Ik heb mijn helft van de kaart naar hem gestort met mededeling op mijn uittreksel mijn deel afbetaling cofidiskaart. Ik had hem gevraagd om mijn naam te schrappen van de kaart. Hij zou daarvoor gebeld hebben. Cofidis zegt dat het niet zomaar gaat en dat hij een nieuwe kaart moet aanvragen met een nieuwe geldsom, de oude kaart zal dan geannuleerd worden en het verschuldigd bedrag van de oude kaart wordt dan verrekend op de nieuwe kaart en zo wordt mijn naam verwijderd van die kaart! Ik heb net gebeld naar Cofidis (na een jaar lang vragen aan ex of het nu al in orde is) en zij beweren dat ze 2 januari 2014 die papieren verstuurd hebben naar hem en zij nog steeds niks ontvangen hebben. Ik krijg af en toe meldingen van achterstallige betalingen. En niet alleen van dit, maar ook van lampiris en de lening van het huis enzo... Hoe kan ik dit oplossen???? Ben ten einde raad en mijn nieuwe relatie lijdt daaronder!!! Ik ben gestresseerd en ben in ziekenverlof door mijn rug, ik kan ni meer!! Hopelijk krijg ik antwoorden.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38739

#2 , 13 mar 2014 18:28

Alles waar u mee voor getekend hebt blijft u ook mede verantwoordelijk tot einde contract.
U zal dus zelf de nodige stappen moeten ondernemen.

Oude Belg
Berichten: 3192

#3 , 13 mar 2014 18:32

Cardstop?
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Franciscus
Berichten: 38739

#4 , 13 mar 2014 20:06

Aangifte verlies kaart dan wordt DIE kaart ongeldig maar dat veranderd niets aan contract bij mijn weten .. misschien best eens op een diefje navragen bij de kredietverstrekker OF in dat geval ook uw verantwoordelijkheid vervalt.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”