Hallo iedereen ,ik had graag advies op volgende situatie;wij zitten als jong gezin van vier in gerechtelijke collectieve schuldenregeling sinds 11/2008.Wij zijn vertrokken met een schuld van 66.000 € die nu door onbekende "kosten" opgelopen is tot 72.000€ ,door CSR voorgestelde afbetaling 1.000€/mnd ,looptijd 5jaar.Daar wij tweeverdieners zijn wou ik na 6 mnd onze looptijd verkorten en ben toen ingegaan op voorstel van onze CSR uit Temse om 1.500€/mnd gedurende 3,5 jaar te betalen .Doch heden op deze datum betalen wij nog steeds deze som af daar Mevrouw nu zegt dat ze de wet moet volgen.Als ik wat reken betaal ik van onze lonen alleen al 105.000€ op 5 jaar.Ook werd gedurende twee jaar het kindergeld (298€) achtergehouden ,van vakantiegeld gaat elk jaar +3.000€ naar Mevrouw .Van 1 onrechtmatige bedriegelijke schuldeiser weten wij (schriftelijke bewijzen) dat deze 2.660 € moet terugstorten,nu zegt Mevrouw ook dat zij het dossier (na de wettelijke 5 jaar )niet zal kunnen afsluiten door deze ongedane terugvordering !!
Mevrouw gedurende onze termijn 2x gesproken ,anders gewoon onbereikbaar (ontelbare keren zelf in betalingsproblemen geraakt wegen niet opvolgen data leefgeld).
Aangetekend schrijven naar Mevrouw = gewoon geen reactie .
Eerste aanvaringen proberen bemiddelen met advocaat die ons dossier opmaakte voor Collectieve,weinig resultaat en deze reageert ook niet meer na aangetekend schrijven met onze verzuchtingen !
Hoe moet dit verder ? Klacht neerleggen bij politie voor loondiefstal of( misdrijf plegen op Mevrouw CSR ).
Politiek hier in België ligt van deze Csr regelingen en misbruiken ook niet wakker !!
Mvg