De dochter van mijn vriendin en haar vriend hebben een huis gekocht maar voor de notaris te betalen en de kosten op de lening te drukken,
hebben mijn vriendin en ik hun €10000 geleend. Er is in februari een blad opgesteld dat ze van ons €10000 hebben geleend en dat ze voor 28/07/2013
€10000 zouden teru betalen.
In de maand juli heb ik een overschrijving van €5000 ontvangen, dus ik dacht oke dat komt goed, nu is het al 28/08/2013 en er is geen € meer overgeschreven, als ze nu naar ons toe waren gekomen voor een regeling te treffen heb ik daar geen probleem bij, maar er word met geen woord over gerept, wel vragen voor hun zoon te gaan halen aan de opvang en rond 20h naar hun te brengen, meegaan op zondag uitstap.
En vrolijk vertellen dat ze op zomerfestival zijn geweest en gelogeerd op hotel, nieuwe tv, zwembad voor de zoon en trampoline gekocht
Als ik erover heb bij mijn vriendin dan hebben we ruzie omdat haar kinderen alles (heilig) zijn.
Ik begin het serieus op mijn heupen te krijgen en ziet het niet zitten om bij verjaardagen en de feestdagen gezellig samen komen en feesten,
zonder dat hier een oplossing voor komt, hier heb ik teveel uren moeten voor werken om dat geld bijeen te sparen.
Heeft iemand raad hoe ik dit kan oplossen?