Collectieve Schuldenregeling: RESEARCH

Filip Huygens
Topic Starter

Collectieve Schuldenregeling: RESEARCH

#1 , 24 jul 2013 14:17

In mijn research voor het maken van een reportage over Collectieve Schuldregeling ben ik op enkele praktijken gekomen
die mijn inziens niet zo echt fris ruiken. Het gaat over miscommunicatie tussen schuldenaar & schuldeiser enerzijds
en schuldbemiddelaar/gerecht anderzijds. Vooral de beschuldiging die bij de schuldbemiddelaar wordt gelegd om veel
poen te pakken op de schuld van anderen interesseert me. Er zouden allerlei constructies worden opgezet om de schuldenaar
meer te doen betalen aan de schuldbemiddelaar dan in feite nodig is.

Ik ben vooral op zoek nu naar verhalen die een trend kunnen vormen in mijn onderzoek. Heeft u informatie?
Kent u iemand die mij informatie kan bezorgen? Wil u uw verhaal kwijt? Bent u schuldeiser en weet u niet
wie te contacteren?

Ook langs de kant van schuldbemiddelaars zou ik graag een mening horen. Ik wil vooral vermijden om mijn verhaal
eenzijdig op te bouwen

Je kan mij contacteren anoniem hier via de website (pm) of op mijn emailadres Filip.huygens@gmail.com of op mijn telefoonnummer
+32 477 35 40 39

Grote groet!

Filip Huygens

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding