Het enige wat u kan doen is, wat u al gedaan hebt, de kredietlijn verlagen. Uiteraard kan u uw kredietverstrekker vragen dit zo snel mogelijk door te geven aan de Nationale Bank, maar zelf hebt u daar inderdaad verder geen invloed op.Men heeft mij verteld dat het soms een half jaar kan duren vooraleer dat die bedragen aangepast worden bij de Nationale Bank (nadat de nieuwe kredietlijnen door de bank werden doorgegeven).
Hoe zit dat. Kan dat niet bespoedigd worden ?
Verschillende types kaarten, verschillende voordelen, verschillende tarieven bij geldafhaling / betalingen buiten de Eurozone.Ik zou toch graag eens de voordelen kennen van meerdere kredietkaarten ?
Bij sommige uitgevers is het een symbolisch bedrag (5-6 EUR), anderen geven ze zelfs gratis.Ik dacht maar kan mis zijn dat men per kaart en per jaar een vergoeding moest betalen, of is dit niet meer zo?
Ik ga U daar dan onmiddellijk eens een goed antwoord op geven. Iemand die bvb. ***** € in debet zit op verschillende VISA kaarten samen, die zit nog altijd minder in de schulden dan iemand die een auto op afbetaling of een huis gekocht heeft met een hypothecaire lening. Natuurlijk word het een door de maatschappij ten onrechte trouwens als normaal beschouwd en debet staan op VISA kaarten niet. En dan komen we natuurlijk in veel ergere toestanden. Dus iemand die spreekt zoals jij zou misschien eerst eens moeten kijken of hij zelf niet enorm boven zijn stand leeft. Want een hypothecaire lening is dan toch enorm boven uw stand leven denk ik.Ja, Lowie heeft daar wel een punt! Afschaffen die handel of gewoon meer gaan verdienen, duizend en één mogelijkheden.
Bedankt, dan zal dat de enige optie zijn.Het enige wat u kan doen is, wat u al gedaan hebt, de kredietlijn verlagen. Uiteraard kan u uw kredietverstrekker vragen dit zo snel mogelijk door te geven aan de Nationale Bank, maar zelf hebt u daar inderdaad verder geen invloed op.Men heeft mij verteld dat het soms een half jaar kan duren vooraleer dat die bedragen aangepast worden bij de Nationale Bank (nadat de nieuwe kredietlijnen door de bank werden doorgegeven).
Hoe zit dat. Kan dat niet bespoedigd worden ?
Klopt, maar het zijn zij wel niet die overal ter wereld zowat de oorzaak waren van de miserie. Wel die andere soort met goedkope hypotheekleningen. En die bedragen liggen wel wat hoger dacht ik dan een paar 1000 €. Die met de hypotheekleningen dat zijn pas de mensen die goed en ruim boven hun stand leven.Ik dacht maar kan mis zijn dat men per kaart en per jaar een vergoeding moest betalen, of is dit niet meer zo?
U legt het overtuigend uit, maar het klopt niet. Je leeft pas boven je stand als je je verplichtingen niet meer kunt voldoen.Ik ga U daar dan onmiddellijk eens een goed antwoord op geven. Iemand die bvb. ***** € in debet zit op verschillende VISA kaarten samen, die zit nog altijd minder in de schulden dan iemand die een auto op afbetaling of een huis gekocht heeft met een hypothecaire lening. Natuurlijk word het een door de maatschappij ten onrechte trouwens als normaal beschouwd en debet staan op VISA kaarten niet. En dan komen we natuurlijk in veel ergere toestanden. Dus iemand die spreekt zoals jij zou misschien eerst eens moeten kijken of hij zelf niet enorm boven zijn stand leeft. Want een hypothecaire lening is dan toch enorm boven uw stand leven denk ik.Ja, Lowie heeft daar wel een punt! Afschaffen die handel of gewoon meer gaan verdienen, duizend en één mogelijkheden.
Ik ga U daar dan onmiddellijk eens een goed antwoord op geven. Iemand die bvb. ***** € in debet zit op verschillende VISA kaarten samen, die zit nog altijd minder in de schulden dan iemand die een auto op afbetaling of een huis gekocht heeft met een hypothecaire lening. Natuurlijk word het een door de maatschappij ten onrechte trouwens als normaal beschouwd en debet staan op VISA kaarten niet. En dan komen we natuurlijk in veel ergere toestanden. Dus iemand die spreekt zoals jij zou misschien eerst eens moeten kijken of hij zelf niet enorm boven zijn stand leeft. Want een hypothecaire lening is dan toch enorm boven uw stand leven denk ik.Ja, Lowie heeft daar wel een punt! Afschaffen die handel of gewoon meer gaan verdienen, duizend en één mogelijkheden.