Stopzetting collectieve

Sponsje
Topic Starter
Berichten: 7

Stopzetting collectieve

#1 , 12 nov 2012 18:38

Beste

OP 20 november word er uitgesproken dat mijn collectieve schuldenregeling word stopgezet! Heeft er iemand een idee wanneer ik dan mijn geld terug op mijn eigen rekening kan ontvangen?

In principe word dan eind november mijn belastingen teruggave ook uitbetaald, heeft de schuldbemiddelaar daar nog recht op na 20 november?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Hawkee
Berichten: 160

#2 , 13 nov 2012 07:32

als de belastingen de wijziging nog niet heeft gekregen gaat dit nog eerst naar de bemiddelaar die het dan terug stort naar u (wel in de gaten houden).
als je zeker bent dat het stopgezet is, dan zou ik je aanraden om direct je werk te contacteren en uw rekeningnummer door te geven,
zodat er juist genoeg tijd is om het administratief in orde te maken dat je uw loon zelf terug krijgt.

als een collectieve stopt heeft de bemiddelaar nergens meer recht op, tenzij er een fout gemaakt is, maar dit zal niet van orde zijn.

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#3 , 13 nov 2012 09:13

Als er natuurlijk nog beslag gelegd kan worden door schuldeisers, kan het zijn dat je je geld nog altijd niet op je eigen rekening kan ontvangen.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”