Krisje, sta me even toe dat ik de advocaat van de duivel speel en je even kritisch benader:
daar ben ik mij van bewust dat ze dat kun ,nen doen maar het voordeel dat ik mss heb is dat ik nooit met deurwaarders
te make heb gekregen en op dit moment een sterker financieel plan heb uitgewerkt.
1) dat je nooit met deurwaarders te maken hebt gekregen is positief, maar ik veronderstel dat je doel is om dat zo te laten blijven. Zonder CS zal je er meer dan waarschijnlijk onmiddellijk mee kennismaken.
2) 'een sterker financieel plan' komt ongeloofwaardig over van iemand die in CS zit. Sterker dan een situatie die lijdt tot CS wil nog verre van zeggen dat je goed bezig bent, laat staan dat derden vertrouwen zouden hebben in het maken van je financiële plannen.
als je merkt na 6 jaar dat er 5000 euro verdwenen is en dat de advocaat die je inschakeld om je te helpen ook niet begrijpt waar het naar toe is tja dan kan je gewoon niet anders dan het zelf gaan doen.
je kan perfect een overzicht vragen van de bedragen. Dat is iets beter dan het zelf te gaan doen.
en via de rechtbank sorry geen vertrouwen meer in,wij vallen onder brussel en daar is het 1 vriendjespolitiek!! hebben al een vervanging gehad en ondanks een sterk dossier en harde bewijzen in ons nadeel ,zal een vb geven ik heb een document in mijn handen dat ik geen recht had op eindejaarspremie en ook niet ontvangen heb,advocaat beweerd van wel zonder enig bewijs(wat dat is er niet ,heb het niet ontvangen)rechter geeft de eerste bemiddelaar gelijk.
een sterk dossier/harde bewijzen hebt en toch verliezen. Heb je je sterk dossier/harde bewijzen al eens laten nalezen door iemand die géén geld aan jou kan verdienen? Scan het gerust in (verwijder de namen) en plaats je vonnis hier.
Dat je een EJP niet ontvangen hebt, wil niet zeggen dat je er geen recht op had. Als de CAO zegt dat je er recht op had, dan kon je dat krijgen. Mss een argument dat de rechter zal gevolgd hebben.
ik zit in een collectieve door een derde en niet door toedoen van mezelf spijtig genoeg,had liever kunnen zeggen dat ik in collectieve zat omdat ik koopziek of dergelijke was ,maar bon dat doet er nu niet doe
je kan NOOIT in een collectieve schuldenregeling zitten ENKEL door toedoen van een derde. Niemand kan je verplichten om schulden te maken, daar benje altijd zelf verantwoordelijk voor.
en als je contact neemt met schuldeisers zou je nog verschieten hoeveel er hun intresten willen laten vallen en akkoord zijn met het plan dat jezelf opsteld.
op voorwaarde dat ze 100% zeker zijn dat ze hun geld zien, ja. Maar heb je dit ook geprobeerd met AL je schuldeisers tegelijk?
Kijk Krisje, ik geloof in je goeie bedoelingen. Maar de manier waarop je dit schrijft, laat uitschijnen dat je het eigenlijk gewoon doet uit frustratie, maar juridisch niet sterk in je schoenen staat. Wij hebben hier dagelijks tientallen mensen die denken een sterk dossier te hebben, maar dit uiteindelijk niet hebben. En dan is het beter om dat te beseffen dan om te strijden met een bot mes tegen een leger scheermesjes.