#7 , 21 feb 2019 11:45
Even nog een bijkomende vraag. Ik heb nog geen antwoord gehad van de winkel, dus ik wacht nog even af, telefoneren kan niet want op hun website staat:
"Om onze lage prijzen te kunnen hanteren, streven wij naar een optimale efficiency. Onze winkels zijn hierdoor telefonisch niet bereikbaar.
Indien u een vraag heeft, kunt u eerst op onze website kijken of deze staat onder het kopje ‘Veel gestelde vragen’."
Maar in een eerdere mail verwezen ze naar de algemene voorwaarden op hun website. Daar lees ik nu het volgende:
Het aan de consument verleende herroepingsrecht is enkel van toepassing indien de overeenkomst werd gesloten vanop afstand (website, telefoon, ...). Het herroepingsrecht is dus niet van toepassing bij het reserveren via de website en afhalen in de winkel (Click & Collect).
Is dit hier van toepassing aangezien ik aanduidde dat ik het artikel in de winkel zou ophalen? Ik ben nooit in de winkel geweest, zowel de bestelling als de annulering gebeurde online.
Is het correct dat het herroepingsrecht n.v.t. is, en dus de 'reservatiekosten' niet worden terugbetaald?