Beter product ontvangen, verkoper reageert nog altijd niet

Mjuzick
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Beter product ontvangen, verkoper reageert nog altijd niet

#1 , 27 jan 2019 19:57

Beste,

Wij hebben iets gekocht van ongeveer 130 euro bij een onderleverancier van bol.com, en op papier klopt alles (inclusief factuur). Echter, het toestel dat geleverd werd, is het grotere model van 180 euro. Wij hebben dit bijgevolg laten weten aan de leverancier via de website van bol.com, met het voorstel van het eventueel terug op te sturen en in te wisselen. Wij hebben echter, na bijna een week, hier nog steeds geen antwoord op gekregen, en we zouden het toestel wel graag beginnen gebruiken (dat nu nog ongebruikt, redelijk hard in de weg, staat).

Hoe lang dienen wij te wachten op antwoord? Hier kon ik namelijk niets over terug vinden.


Alvast bedankt voor uw antwoord,
Mjuzick

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12840

#2 , 27 jan 2019 20:04

U kan best zelf een termijn opstellen "indien vervanging niet tegen 7 februari geregeld is, gaan wij ervan uit dat dit niet meer gaat gebeuren en zullen wij het toestel in gebruik nemen".

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”