Zit met een vreemde situatie:
Ik koop iets online in Nederland op 8/1 en wordt door verkoper afgeleverd bij x.nl voor verzending.
Dit wordt pas op 14/1 verzonden door hun met als leverdatum 15/1.
15/1: update tracking, levering zal dag later zijn.
Dit krijg ik 3 dagen na elkaar.
Telefonisch contact: blijkbaar blijft pakket toertjes maken, maar geraakt om één of andere reden niet bij mij. Nog even geduld.
Tracking blijft staan op levering later dan verwacht.
Telefonisch contact: uw pakket staat in 1 van onze vestigingen met een beschadigde barcode. Wij kunnen dit niet naar u of naar verzender sturen.
Neem contact op met de verzender, hij kan U een nieuwe bestelling sturen.
Dus x.nl is in fout en geeft dit toe.
Toch wuiven ze alle verantwoordelijk weg en moet de verkoper opdraaien voor hun fout?
Heb zelfs voorgesteld om het pakket af te halen in die vestiging(ergens in België, maar zeggen niet waar), maar dat is geen optie voor hun.
Heb ik hier nog opties?