Bestelling geannuleerd door verkoper

imperium
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Bestelling geannuleerd door verkoper

#1 , 11 jan 2019 18:27

Hallo, ik zit met een probleem.

Ik kreeg vandaag een mail met het bericht dat mijn online bestelling bij fnac werd geannuleerd wegens "niet meer op voorraad bij de producent". Nu heb ik mijn product in promotie met 100€ korting gekocht, reeds betaald en die korting vervalt nu door de annulatie door fnac
Kan dit zomaar??

Alvast bedankt
Mickael

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 11 jan 2019 18:44

Lees eerst eens de verkoopsvoorwaarden van deze winkel, dit is voor elke zaak anders !

Als dit in hun verkoopsvoorwaarden staat dat dit kan, dan kan je er niks aan doen .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 11 jan 2019 18:49

Heb zelf even gekeken !

Artikel 3 - Bevestiging

U verklaart vóór het plaatsen van uw bestelling kennis te hebben genomen van deze Algemene Verkoopsvoorwaarden en ze aanvaard te hebben.

Artikel 4 - Beschikbaarheid

Fnac Direct is een kleinhandelaar en het is dus niet de bedoeling om grote hoeveelheden van de aangeboden producten te verkopen. Bijgevolg houdt Fnac Direct zich het recht voor bestellingen van eenzelfde product in grote hoeveelheden te weigeren, en dit vanaf 3 identieke artikels.

Ons productaanbod is geldig zolang het op de website staat, en dit zolang de voorraad strekt, uitgezonderd promotieacties die als dusdanig worden aangekondigd op de website. Indien een product na het plaatsen van uw bestelling niet beschikbaar zou blijken, brengen we u hiervan per e-mail op de hoogte. Uw bestelling wordt automatisch geannuleerd en u wordt onmiddellijk terugbetaald indien uw bankkaart werd gedebiteerd.


Ik denk dat je niks zal kunnen doen, want je heeft door je bestelling kennis genomen van de voorwaarden !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

imperium
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 11 jan 2019 18:58

Mja ik heb het ook net gelezen, jammer.
Wel bedankt voor je moeite!

Terug naar “Consumenten Koop”