lissing contact

behzadtofighi42
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

lissing contact

#1 , 05 jan 2019 17:29

Ik had een goedkoope voorstel voor overname van telefoon operator van firma X gehad dus een nieuwe operator en goiekoper dan Y
Na twee dagen hebben ze mij een document laten tekenen ,ik vroeg waarover het gaat?ze zeiden het is gewoon contract voor overname.
Na een week werd een telefoon toestel geleverd,een dag daarna krijg ik een bericht van lising matschapij dat ik een contract voor 63 maanden heb met hen gesloten.
Ik kijk naar papier dat ik met X getekent heb,wel het is de contract dat ze hebben mij laten tekenen
Ik had toen een kopie van getekende contract genomen,inderdaad het is dezelfde maar na mijn hand tekening heeft X een paar opmerkingen
toe gevoegd .(de duur van waarborg en extra).
Ik heb naar lisingmatschapij gebeld ,ze zeiden ze kunnen niks doen en ik moet naar X bellen.
Ik heb naar hen gebeld,volgens hen moest ik mijn contract voor handtekening goed lezen dus het is mijn eigen fout.
Nu moet ik lissingmatschapij voor een toestel die in de markt 250euros kost gedurende 63 maanden 150euros per maand betalen .
Ik moet toevoegen de datum van mij handtekening is 2012 en van lissing matschapij 2018.
Mijn vraag; is deze contract geldig of niet?en wat kan ik doen.

ALVAST BEDANKT ALS IEMAND KAN ME EEN RAAD GEVEN.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 05 jan 2019 17:59

Een lissing contract dat ken niet.
Maar als men een contract ondertekent dan is men daardoor gebonden.

De firma waarnaar u verwijst is geen telecomoperator.
Kan geen alternatief zijn voor Proximus
U hebt vermoedelijk één en ander niet begrepen.
Uit de vele taalfouten leid ik af dat u de Nederlandse taal niet beheerst...
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 05 jan 2019 19:52

Zal waarschijnlijk LEASING moeten zijn. Je hebt dus waarschijnlijk voor 63 maanden een toestel gehuurd.Mogelijks komen daar dan nog de gesprekskosten bij.
https://www.jobbird.com/nl/bedrijf/5323 ... s-utrecht/

Reclame

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#4 , 05 jan 2019 19:56

Als men zelfs niet de juiste naam kent van wat men heeft getekend dan krijgt men dergelijke situaties.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Sianna
Berichten: 156

#5 , 05 jan 2019 22:25

Ik had toen een kopie van getekende contract genomen,inderdaad het is dezelfde maar na mijn hand tekening heeft SYNC SOLUTION een paar opmerkingen
toe gevoegd .(de duur van waarborg en extra).
Staan die opmerkingen ook op uw contract? Welke extra?

WP002
Berichten: 1479

#6 , 06 jan 2019 19:21

Hebt u zelf geen afschrift van het contract gekregen, i.e. zonder de opmerkingen die ze er volgens u achteraf hebben bijgeschreven?

Terug naar “Consumenten Koop”