mijn koffiezetter ,,,,,

smekke36
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

mijn koffiezetter ,,,,,

#1 , 02 jan 2019 14:35

Geachte ,
op 27 december plaatste ik een bestelling bij bol.com
ik kreeg een mail dat de bestelling zou geleverd worden op 28 december met b post bij mijn krantenwinkel iin X
28 niets toegekomen , 29 niets toegekomet, 30 niets toegekomen , 31 niets toegekomen !!!!
bol com gecontacteerd en die zeiden ,,, uw pakje ligt bij de post ,,,, site b post bekeken ,,, niets , geen antwoord te vinden ,,,
bol com gecontacteerd en die zeiden dat het pakje bij de post was ,,,,,, b post gecontacteerd , niets gevonden !!!
WIE HOUDT WIE HIER VOOR ZOT .......
dus b post ,,, graag zou ik zo snel mogelijk een antwoord hebben ....waar is mijn koffiezetter !!!!!
bedankt en hopelijk wat meer orde in het vervolg ,,,,,,,,,
smekke

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3031
Locatie: st-niklaas

#2 , 02 jan 2019 14:57

Beste,

u bevind zich hier op een juridisch forum en niet de site van Bpost of test-aankoop

u besteld iets in de laatste dagen van het jaar, helaas zal u niet de enige zijn en zal u ook niet de enige zijn waar het wat langer duurt dan normaal om iets te leveren.

ga eens langs bij uw krantenwinkel en in uw lokaal postkantoor

hier zit niemand van bpost zelf die u enig antwoord kan geven

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 jan 2019 15:05

Normaal heb je van bol.com een tracking code gekregen (kan je terugvinden bij de bestelling in uw account van bol.com). Geef die tracking code hier in, en je kan zelf opvolgen waar het pakket is:

https://track.bpost.be/btr/web/#/home?lang=nl
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”