Hoe een datingsite lidmaatschap opgeven

marlieske
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

Hoe een datingsite lidmaatschap opgeven

#1 , 28 dec 2018 12:17

Beste

Ik heb me eerder ingeschreven bij een datingsite. Ik nam de langste formule omdat die maandelijks het goedkoopst was.
Ik had dit graag opgezegd. Ik krijg volgend bericht terug dat ik niet kan opzeggen. Wat als ik iemand leer kennen, moet ik dan nog een jaar betalen? Welke stok achter de deur heb ik om hier vanaf te geraken? Nog mensen met hetzelfde probleem? Ik wil hier echt van af.
Ik heb echt spijt dat ik hiervoor ben ingeschreven. Krijg zelfs voorstellen van mensen die eigenlijk transgender zijn en dat maar na anderhalve maand toegeven.

Beste mevrouw
Graag antwoord ik op uw bericht.
Het spijt me te horen dat u tot nu toe nog geen interessante partnervoorstellen bent tegenkomen. Ik moet u helaas antwoorden, dat een tussentijdse opzegging niet mogelijk is. Ik vraag u om uw begrip, dat wij ons aan de voorwaarden van onze overeenkomst met u houden.
Bij uw bestelling heeft u namelijk gekozen voor een premium-lidmaatschap van 24 maanden, uw opzegging werd daarom per eerst mogelijke datum verwerkt: 05.05.2020. U heeft gekozen voor een betaling in 24 termijnen. Daarbij gaat het met andere woorden om deelbetalingen voor een langer lidmaatschap, niet om een maandelijks zich vernieuwend lidmaatschap. Het is dus niet mogelijk om bij elke betalingstermijn op te zeggen.
Wanneer u dit wilt, kan ik uw zoekinstellingen bekijken en u enkele tips geven om het aantal partnervoorstellen te verhogen. Hoe meer partnervoostellen u heeft, deste groter is namelijk de kans dat u passende partnervoorstellen vindt. Laat u mij in een reactie op deze e-mail weten of u interesse heeft in ons persoonlijk advies. Mijn collega’s en ik helpen u graag verder.
Met vriendelijke groeten,

NP
Uw klantenservice

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 28 dec 2018 13:31

Je hebt u contractueel verbonden tot betaling van het lidgeld in 24 maandelijkse schijven.
Ik veronderstel dat men uw lidmaatschap wel zal schrappen als u contant het resterend bedrag betaalt.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

marlieske
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 dec 2018 16:15

dan heb ik er toch geen voordeel mee als ik dat nu contant afbetaal.

Reclame

berenod
Berichten: 942

#4 , 28 dec 2018 16:21

dan heb ik er toch geen voordeel mee als ik dat nu contant afbetaal.
Je geraakt er gewoonweg niet onderuit, je hebt je contractueel verbonden om iets aan een bepaald bedrag te kopen, en zij hebben je enkel de mogelijkheid gegeven om dit in 24 maandelijkse schijven te betalen.

Als jij tekent om iets te kopen, dan moet je dat ook kopen!

marlieske
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#5 , 07 jan 2019 14:30

Dan hebben zij vrij spel. Ik vind dat niet juist. Maffia praktijken zijn het!

Meeboo
Berichten: 1488

#6 , 07 jan 2019 15:13

U hebt een overeenkomst aangegaan. die dient u na te leven. U bent toch meerderjarig?

U hebt ingestemd om u 24 maanden aan hen te verbinden. Als de voorwaarden niet spreken van een opzegtermijn dient u deze periode uit te doen.

of u dat nu leuk vindt of niet.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#7 , 07 jan 2019 16:46

Dan hebben zij vrij spel. Ik vind dat niet juist. Maffia praktijken zijn het!
Als u een overeenkomst bent aangegaan van 24 maanden, om het goedkoopste tarief per maand te kunnen krijgen, is het toch perfect normaal dat men ook van u verwacht dat u die overeenkomst naleeft ?

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#8 , 07 jan 2019 17:21



Ik heb me eerder ingeschreven bij een datingsite. Ik nam de langste formule omdat die maandelijks het goedkoopst was.
voor de andere mensen die dergerlijke plannen hebben
ff googlen met → volledig gratis datingsite , neem zoiets als fl****r en dan kost u dat 0,0€
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

marlieske
Topic Starter
Berichten: 9
Juridisch actief: Nee

#9 , 10 jan 2019 15:05

ja, idd, en het is niet omdat je betaald voor een site dat die sites beter zijn. Er zit evenveel gespuis op en sex- of geldbeluste mensen!

Terug naar “Consumenten Koop”