Kosten deurwaarder betalen of niet ?
Geplaatst: 05 mei 2008 20:01
Hallo,
bij een verhuis zijn een aantal facturen verloren gegaan van Mobistar, ik heb een aantal facuren die nagekomen zijn wel nog laattijdig betaald, maar de laatste heb ik blijkbaar niet gehad, nu is op mijn vorig adres een brief aangekomen van een deurwaarderskantoor, met vermelding van een drietal onbetaalde facturen, en een heleboel kosten erbij. Gezien ik reeds gedurende lange tijd bij Mobistar een tweede nummer en abonnement heb ging ik ervan uitdat zij mijn nieuw adres wel hebben.
Nu blijken zij nog steeds hun schrijven te richten naar mijn vorig adres, officieel heb ik dus niks gehad, gezien er nog geen enkel aangeteknd schrijven geweest is, anders zouden zij al wel geweten hebben dat ik verhuisd ben.
Wat kan ik best doen ? Wachten tot er effectief een aangetekend schrijven komt ? Eventueel op mijn nieuw adres ? Eventueel contact opnemen met mobistar en de situatie uitleggen en trachten zo van de kosten af te komen en alleen de facuren te moeten betalen ? Of zoals iemand mij aanraadde de facturen betalen zonder de kosten van de deurwaarder ? Volgens die persoon kunnen zij die kosten nooit hardmaken.
hopelijk krijg ik hier een antwoord,
greetz
bij een verhuis zijn een aantal facturen verloren gegaan van Mobistar, ik heb een aantal facuren die nagekomen zijn wel nog laattijdig betaald, maar de laatste heb ik blijkbaar niet gehad, nu is op mijn vorig adres een brief aangekomen van een deurwaarderskantoor, met vermelding van een drietal onbetaalde facturen, en een heleboel kosten erbij. Gezien ik reeds gedurende lange tijd bij Mobistar een tweede nummer en abonnement heb ging ik ervan uitdat zij mijn nieuw adres wel hebben.
Nu blijken zij nog steeds hun schrijven te richten naar mijn vorig adres, officieel heb ik dus niks gehad, gezien er nog geen enkel aangeteknd schrijven geweest is, anders zouden zij al wel geweten hebben dat ik verhuisd ben.
Wat kan ik best doen ? Wachten tot er effectief een aangetekend schrijven komt ? Eventueel op mijn nieuw adres ? Eventueel contact opnemen met mobistar en de situatie uitleggen en trachten zo van de kosten af te komen en alleen de facuren te moeten betalen ? Of zoals iemand mij aanraadde de facturen betalen zonder de kosten van de deurwaarder ? Volgens die persoon kunnen zij die kosten nooit hardmaken.
hopelijk krijg ik hier een antwoord,
greetz