online ticketverkoop

Nounou06
Topic Starter
Berichten: 32

online ticketverkoop

#1 , 28 apr 2008 19:28

Ben ik verplicht tickets te kopen die ik online heb besteld?
Men kan toch niet bewijze dat ik die heb besteld, iedereen kan in een anders naam gewoon bestellen wat hij wil, hoe kan men dan iemand verplichten te betalen?
Dank je!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#2 , 28 apr 2008 21:10

Over welke online ticketdienst gaat het?

De meest hanteren het principe betalen bij bestelling (kredietkaart) of binnen de paar dagen na ontvangst van overschrijvingsgegevens. Bij niet betaling wordt de bestelling geannuleerd en worden de tickets opnieuw te koop aangeboden.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Nounou06
Topic Starter
Berichten: 32

#3 , 29 apr 2008 06:47

Hoi,

Gaat over tickets4u.nl
Is in feite raar verlopen... Mijn vriend is kickbox fan, hij had kaarten besteld, maar begon te twijfelen omdat die zo duur waren en heeft ze dus niet betaald, noch er verder aandacht aan besteed. Toen heb ik kaarten besteld omdat het evenement net door ging op zijn verjaardag. Ik heb deze betaald en we zijn geweest, natuurlijk hebben we die andere bestelling niet betaald.

Ik dacht ook dat als je binnen de zoveel dagen niet betaald hebt, de bestelling wordt geannuleerd, maar nu ontvangen we dus mails van die dienst waarbij men dreigt met vanalles en nog wat.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”