Mediamarkt weigerden mijn bestelling te leveren

weergave
Topic Starter
Berichten: 71

Mediamarkt weigerden mijn bestelling te leveren

#1 , 25 nov 2018 08:05

Ik had Playstation vr besteld bij mediamarkt ook op de website stond volgende dag geleverd nu zijn wij al twee dag verder een nog altijd niks geleverd ik heb wel al vooruit betaald ik heb ook nog te bon als bewijs ben van plan om dit bewaren als bewijs tegen hun kan gebruiken. Nu is mijn vraag kan ik mediamarkt niet ingebrekestelling zetten van niet geleverd producten. Ik heb ook mail gestuurd naar mediamarkt ze antwoorden er gewoon niet op
het advies is niet binden je hebt altijd een advocaat nodig of rechtspersoon die gestudeerd heeft in rechten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
adizal

#2 , 25 nov 2018 08:33

Aangetekend in gebreke stellen is vooral al zekerder dan een email...

weergave
Topic Starter
Berichten: 71

#3 , 25 nov 2018 08:49

Bedankt voor te info na druk zijn bezwijk krijg ik eindelijk pakje toch nog gestuurd.
Laatst gewijzigd door weergave op 25 nov 2018 09:00, 2 keer totaal gewijzigd.
het advies is niet binden je hebt altijd een advocaat nodig of rechtspersoon die gestudeerd heeft in rechten.

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6853

#4 , 25 nov 2018 08:53

Vrijdag besteld, en nu nog altijd niet ontvangen?

U wordt echt schandalig behandeld! :evil:


Ik zou het daarbij niet laten. EIS gewoon een compensatie ! Een extra cursus Nederlands (met hoofdletter) zou niet misstaan.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 25 nov 2018 09:46

Bij ons is er de zondagsrust. Vandaag wordt dus niet geleverd. Waarom heb je het zelf niet meegebracht toen je ging bestellen? Te zwaar misschien?

DieterDM
Berichten: 25
Juridisch actief: Nee

#6 , 06 dec 2018 17:02

U bent het slachtoffer geweest van mee te springen op de "Black Friday kar".
Zelfs de hele grote jongens konden op dat moment enkel met vertraging leveren.

De bestelwagentjes hebben ook maar 4 wielen en de chauffeurs maar 2 handen, maar we zijn natuurlijk allemaal lekker verwend tegenwoordig. Directe voldoening heet dat.
"Voor 22u besteld, volgende dag geleverd" ...

WP002
Berichten: 1479

#7 , 06 dec 2018 17:06

Ik zou persoonlijk klacht neerleggen bij de Economische Inspectie!

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#8 , 06 dec 2018 17:22

De titel van de vraag dekt de lading niet. De levering is geschied, ze kan dus niet geweigerd zijn.
Een gebeurtenis kan niet tegelijk hebben plaatsgevonden en niet hebben plaatsgevonden.
Alleszins niet zonder de aardse ruimte-tijd te verlaten.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Consumenten Koop”