Deze bleken zo licht en dun te zijn, dat een van beide bij de 2de keer indoen al doorplooide. We zijn het volgende weekend teruggegaan om een omwisseling onder garantie te vragen. Het winkelpersoneel wees onze dochter al snel met de vinger voor slecht gebruik (ze draagt nochtans al 5 jaar oorringen zonder probleem) en zeiden ook dat zij zelf niets mochten beslissen, wel "het bureau". Ze hebben de oorringen aangenomen en ons een bewijsje gegeven.
Sindsdien wachten we tevergeefs:
- We zijn nog enkele keren langs de winkel geweest en hebben enkele keren gebeld, maar steeds had men nog geen antwoord van "het bureau".
We hebben het hoofdkantoor eerst aangeschreven per fax, geen reactie.
Dan hebben we een aangetekend schrijven gestuurd, nog steeds geen reactie.
Een maand geleden heb ik dan iemand van het hoofdkantoor aan de lijn gekregen, maar ook zij kon niet beslissen !!? Ze zou me iets laten weten, maar natuurlijk niets gehoord.
Vorige week heb ik nog een laatste poging per mail gedaan met ultimatum einde vorige week. Ik kreeg een automatische ontvangstbevestiging maar weer geen reactie.
Eigenlijk willen we geen vervanging want hun producten zijn toch rommel en zullen zo weer kapot zijn, een vervanging zal geen steviger goud zijn. We willen gewoon ons geld terug, zoals we ook geschreven hebben in het aangetekend schrijven, wijzend op BW Art 1649 quinquies §3.
Wat is de volgende stap die we kunnen nemen?