Verkoper geeft verkeerde bestelling in

Dianemieke
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Verkoper geeft verkeerde bestelling in

#1 , 19 okt 2018 17:26

Beste,

Ik begeef me naar een meubelzaak en zie een salon dat me aanstaat. Ik vraag informatie aan de verkoper en bevestig mijn bestelling. Ik vraag hem het salon te bestellen zoals het in de showroom staat.
Hij geeft de bestelling in en ik teken zonder expliciet de codes die hij ingeeft na te kijken. Ik had namelijk het salon gevraagd zoals het er stond.

Bij levering ontvang ik de sofa maar niet volledig hetzelfde als in de showroom. Ik begeef me terug naar de verkoper en die geeft toe dat ik het salon wou zoals hij er stond.
Hijzelf kan er niks aan doen maar hij vraagt me een mail te sturen naar de directie.

Die geven me als antwoord dat ik heb gekregen wat op de bestelbon staat.

Wat kan ik doen?

Mvg,
Diane

Edgar W.
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Torenhoge juridische kosten vermijden? Kies dan voor de online juridische dienstverlening van Jureca. Je bespaart er tijd en geld dankzij telefonisch advies, automatische documenten en vele andere juridische diensten aan een vaste prijs. Gratis bijstand voor alle verkeersovertredingen en misdaden. Op zoek naar een advocaat? Ontvang vrijblijvend een offerte voor jouw juridische situatie – zowel ondernemers als particulieren. of bel direct met een specialist op het nummer 0904 69 400 voor een eerste antwoord op uw vraag.
denlowie
Berichten: 14995
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 okt 2018 17:34

Straks moet de klant al de codes van de winkels kennen??
Het zijn zij die het nu moeten recht trekken !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”