Pagina 1 van 1

Bon, maar dienst bestaat niet meer

Geplaatst: 20 sep 2018 13:03
door veylau
Goeiedag

Ik heb vorig jaar een bon gekregen van m'n vriendin om samen wellness te gaan doen.
Op de bon staat geen bedrag die we er kunnen besteden, maar eerder welke activiteit we mogen doen: "2u/2pers Privé Wellness met badlinnen, glaasje en hapje".

Het bedrijf in kwestie bestaat nog, maar aan telefoon kreeg ik te horen dat men zich nu focust op arrangementen, en de privé wellness dus niet meer mogelijk is. Wanneer we nog een stuk bijbetalen kunnen we dus zo'n arrangement aangaan.

De bon is nog geldig en de aanbieder ervan wil/kan ons de gekochte activiteit niet meer aanbieden. Kunnen wij ons geld terug vragen?

Bedankt

Mvg
Laurent

Re: Bon, maar dienst bestaat niet meer

Geplaatst: 20 sep 2018 16:30
door WP002
U moet om te beginnen de dienstverlener aangetekend in gebreke stellen, en verzoeken dat ofwel de dienst nog steeds wordt uitgevoerd, ofwel terugbetaling eisen. Komt daar geen gevolg aan, dan wordt het een rondje vrederechter.

Re: Bon, maar dienst bestaat niet meer

Geplaatst: 20 sep 2018 18:12
door Thomas Morus
Dagvaarden is niet gratis. Afwegen tegen waarde van de bon.

Re: Bon, maar dienst bestaat niet meer

Geplaatst: 20 sep 2018 20:17
door Franciscus
Testaankoop.
Economische Inspectie in kennis stellen.

Re: Bon, maar dienst bestaat niet meer

Geplaatst: 24 sep 2018 16:32
door veylau
Bedankt voor de reacties!
Ik wou me hier eerst informeren en heb via mail gestuurd.
Men zal m'n bon terugbetalen, Oef!


Groet
Laurent