betaling zogezegde verhuis firma

markske11
Topic Starter
Berichten: 61

Re: betaling zogezegde verhuis firma

#16 , 17 sep 2018 13:20

contacteer een gerenommeerde firma zelfs bij die loopt soms niet alles zoals het moet nu zijn we gewoon goed genaaid buurvrouw zegt ik heb er niks mee te maken. kerel zelf laat nu het woord door zijn vriendin voeren veel schrik voor het gerecht hebben ze niet tja kans is groot dat het geseponeerd woordje durven dan gewoon zeggen tja had je maar niet zo stom moeten zijn wij betalen je niks terug dat geld zullen jullie toch niet missen omdat jullie naar spanje gaan zullen jullie wel geld genoeg hebben mocht je hier in de straat komen en problemen zoeken bellen we gewoon de politie dat je ons lastig vallen als je nog blijft bellen dan dienen we klacht tegen je in dat je ons lastig valt wij hebben bij alles wat jij doet het gerecht aan onze kant staan en spullen welke spullen wij weten van niks een amerikaanse koelkast weg wasmachine en een droogkast televisie kook fornuis dit alles zouden ze al in de vrachtwagen zetten maar ze lachen me er gewoon mee uit dan denk je buren te hebben die het gezien hebben die draaien zich om en zeggen keihard wij hebben niks gezien

moet toch nu echt op mijn tanden bijten ondanks dat ze mijn spullen hebben gejat met me geld zijn gaan lopen en mij tot 2 keer toe een ladderlift hebben laten komen voor niks kan ik ze niks maken mijn halve keuken tegen de tijd dat het mss voorkomt zijn die stukken al lang en breed verdwenen en voel ik me gewoon machteloos en ze lachen gewoon met je maar ondertussen moeten wij nog steeds ons gerief in spanje zien te krijgen daar terug alle machines kopen dus uiteindelijk heeft het ons meer gekost dan als we het gewoon zelf zouden hebben gedaan of een firma hadden laten komen maar ik dank belgie om zijn prima werkend gerecht dat slachtoffers van zo een zaak gewoon in de kou laat staan

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#17 , 17 sep 2018 13:40

contacteer een gerenommeerde firma zelfs bij die loopt soms niet alles zoals het moet
Neen, maar als het fout loopt zijn ze verzekerd, en zij kunnen het zich niet permitteren om slechte reclame te krijgen. Bovendien zal zo'n firma met bestelbonnen en facturen werken, zodat je bewijs in handen hebt, als het tot een rechtzaak komt.

Nu kan je enkel naar de politie, en daarna naar het gerecht stappen om uw geld en spullen terug te krijgen. Als je wil zou je zelfs de kosten van die ladderlift op hen kunnen proberen verhalen. Neem een goede advocaat, zou ik zo zeggen.

En verder: LEESTEKENS!!!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#18 , 17 sep 2018 15:50

[

En verder: LEESTEKENS!!!
Die zijn ook opgeladen en verdwenen.
Het parket zal enkel een onderzoek voeren als je van al die toestellen het merk, type en serienummer kan geven. Hoe wil je dat ze al die koelkasten gaan onderzoeken in heel het land.. Als ze geen deftige gegevens hebben seponeren ze de zaak omdat ze hopeloos is. En dat is niet omdat het hier België is. Of wilde je dat ze u nog een warme vest gaven om niet in de kou te blijven staan?

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”