Nieuwe wagen maar door de garage 1 dag ingeschreven?

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Nieuwe wagen maar door de garage 1 dag ingeschreven?

#16 , 12 sep 2018 13:07

Daarvoor heeft u dus die korting gekregen...
Dat zal de dealer u vertellen, ja. Maar als je een echt héél goeie korting krijgt op een wagen, is dit omdat...

1. ...je een héél goeie klant bent (daar al meerdere wagens gekocht hebt, onderhoud daar laat doen, etc...)
2. ...het een wagen betreft waar ze eigenlijk liever van af willen (om welke reden dan ook)

Aan de TS om te beoordelen wat hier het geval is. Indien hij denkt dat het het tweede is, zou ik toch even proberen uitvissen wat de reden is. Dat je korting krijgt omdat hij één dag inschreven geweest is door de garage, is goed mogelijk, maar dan moet die korting in verhouding zijn (lees: niet zo héél erg hoog zijn).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Consumenten Koop”