Beste
Afgelopen donderdag zag ik op een webshop een pc monitor te koop voor 899€
Opmerkelijk was,als je koos voor verlengde garantie ging er 828€ af van de prijs ipv een extra bedragje.
Aangezien ze bij een andere monitor ook een korting toekennen dacht ik why not
Uiteindelijk besteld en kreeg een bevestiging van bestelling met prijs van 86,47€(kosten incl).
Ik had de optie gekozen om te betalen na ontvangst
Deze morgen werd dus de monitor effectief geleverd met Bpost en de rekening die erbij zat(gekleefd aan buitenkant van de doos,verpakking van de monitor nog steeds volledig dichtgeplakt) uitgehaald en ook daar staat er een te betalen bedrag vermeld van 86,47€ binnen de 15 dagen.
Het zit wel zo dat ze de volgende ochtend al reeds die prijs hadden aangepast en die korting verwijderd doch werd ik aangesproken per mail of telefoon over een foute prijsindicatie
Mag ik er van uitgaan dat ze dus wel degelijk op de hoogte waren van de "prijsfout"?
Kunnen ze mij nu achteraf nog iets maken qua rechtzetting?daar de verkoopsovereenkomst enigszinds gemaakt is weet ik nu niet of ik mij zorgen moet maken
Het gaat dus niet om een komma fout of cijfertje te weinig,daadwerkelijk over een korting die toegepast werd
Ik wacht uiteraard ook nog van die overschrijving te doen tot ik een idee krijg hoe of wat,anders stuur ik deze wel ongeopend terug.
Alvast bedankt