Hallo,
4j geleden kocht ik een AEG vaatwasser van Elektrolux, na 1,10 maanden contacteerde ik hen aangezien ik totaal ontevreden was van de prestaties. De technieker kwam langs en verving het toestel onmiddellijk. Nu na 1,11 maanden gebruik ben ik nog steeds niet tevreden, de vaat is niet poper en alles is steeds kletsnat... eigenlijk hetzelfde probleem als bij het eerste. Ik bel binnen de lopende garantie tijd van dat nieuwe toestel en een technieker komt langs nadat de garantie 4 dagen verlopen is door drukke planningen vanuit hun kant. Hij stelt vast dat de motor kapot is en dat dit 280euro is... het toestel was 450euro... ik twijfel voor herstelling en bedankt de technieker Hij vertrekt, 10 dagen na zijn bezoek zit er een factuur in de bus van Elektrolux. Ik moet 160euro betalen omdat er een technieker langs kwam aan verplaatsing en tijd....
Blijkbaar is de garantie alleen avanf eerste aankoop geldig... terwijl het toch moet vasthangen aan een product en niet aan een aankoop??
Begrijp niet hoe dit kan, is toch frauduleus, ze vervingen het gratis doordat het niet deed wat het moest... dan is er toch een neiuwe garantie van toepassing. Anders kunnen ze zo toch slechtere toestellen in de markt plaatsen?
bedankt voor u advies
mvg
M