Op 24/06/2018 heb ik me aangemeld bij Parship met een (betalend) Premium-account. Ik dacht dat ik n kwartaalbestelling had aangeschaft. Bij de bestelling kreeg ik 4 opties om te betalen: in één geheel, per semester, per kwartaal of per maand, met steeds een korting erbij. Maar blijkbaar stond er in de 'deal' dat het om een betaling voor 24 maanden (met de eerste maanden korting) ging. Ik dacht dat ik dat elke maand of driemaandelijks kon opzeggen, maar blijkbaar kan dat pas na de termijn van 24 maanden... Ik heb dus geen kwartaalbestelling maar een aflossing per kwartaal.
Ondertussen heb ik iemand leren kennen en wil ik mijn lidmaatschap opzeggen, maar menen ze bij Parship dat ik nog tot 24/06/2020 zal moeten betalen... Omdat de (betalings-)termijn dan pas afgelopen zou zijn.
Kan dit zomaar? Ik heb niets ondertekend. Kan ik de domiciliëring annuleren of stopzetten op een of andere manier? Kan ik een beroep doen op "een verdwijning van het risico" waardoor een onmiddellijke opzeg kan gebeuren? Er is geen doel meer, gezien ik het bereikt heb...
Ik ontvang voor de volgende betalingen geen enkele service of advies meer, dus ik heb Parship gevraagd wie of wat ik dan nog moet vergoeden/betalen.
Kan iemand mij zo snel mogelijk advies of mogelijkheden geven a.u.b.?