#17 , 08 aug 2018 09:49
@knokkie, om héél eerlijk te zijn: je doet moeilijk! OK, de winkel was in fout, maar ze doen hun uiterste best om dit recht te zetten! Ze bieden je een duurdere koelkast aan die je weigert (OK, omdat de afmetingen niet correct zijn, kan ik begrijpen), vervolgens doet de winkel toch nog de moeite om achter die specifieke koelkast aan te gaan en opnieuw binnen te krijgen, maar nu dit iets langer duurt dat jij verwacht had, ben je daarover aan het (pardon my French) zagen.
Sorry, maar als je hiermee naar de rechter zou stappen, zou deze u volgens mij wel eens de les kunnen spellen en u zeggen dat missen menselijk is, en de winkel zijn best doet om hun fout recht te zetten, en als de fout rechtgezet is, daarmee de kous af is.
Ik begrijp niet wat je nog meer verwacht? Dat de winkel kan toveren?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!