Geen levering

adizal

Re: Geen levering

#16 , 02 aug 2018 13:19

Beste, Dat jij wel of geen boezem hebt is jouw zaak.
Er is niks mis met een telefoontje en ook niet met een aangetekende zending.
Waar ik wel een opmerking over heb is de uitlating van Jef007 die zijn mening kracht bij zet met de uitlating " manmanman "

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Meeboo
Berichten: 1488

#17 , 02 aug 2018 13:28

miserie?

Milo72
Berichten: 1016

#18 , 02 aug 2018 14:40

Ik kan enerzijds adizal begrijpen: bij een dispuut, klacht, probleem, ... is het logisch om eerst es te bellen. Niet alleen logisch, maar ook de vriendelijke, menselijke eerste stap.

Ik kan echter ook Oude Belg begrijpen: als je blijft bellen, whatsappen, berichten via facebook, etc, en je merkt dat er geen goodwill van de andere kant komt, dan is sowieso de eerstvolgende stap een aangetekend schrijven.

En ik begrijp ook de "manmanman": ik zou die interpreteren als een "manmanman, dat zijn zaken die ze in't middelbaar eigenlijk zouden moeten leren, in een vak "hoe draait de wereld nu echt" in plaats van te leren wat de hoofdstad van Burkina Faso is" (ter info: 't is Ouagadougou)

Over boezems ga'k me niet uitspreken, noch hierbij enige hand gebruiken (hashtag metoo en zo ...)
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”