Pagina 1 van 1

Bestelling geannuleerd

Geplaatst: 10 jul 2018 16:18
door Eric1961
Had een tv gezien webshop Carrefour met een korting van -70 % daar het solden is en er nog een aantal tv toestellen op de site stonden met 50% korting dacht ik dat het een koopje was . Heb de tv dan besteld en betaald dadelijk kreeg ik een order bevestiging en dat ze het toestel zo snel mogelijk zouden versturen . Dag nadien heb ik dan de factuur ontvangen . Dag later krijg ik een mail "aankoop geannuleerd verkeerde promotie prijs op website " . Volgens mij hadden ze me dan dadelijk moeten verwittigen en geen factuur moeten sturen . Op de factuur gaan ze akkoord met de promotie prijs en volgens mij is dit een verkoopovereenkomst en moeten ze het toestel leveren aan de afgesproken prijs .

Re: Bestelling geannuleerd

Geplaatst: 10 jul 2018 16:36
door denlowie
Algemene verkoopsvoorwaarden CarreFour .webshop

Art; 5 behalve als die prijs onredelijk is en dus helemaal geen verband houdt met de echte waarde van het bestelde product. In dat laatste geval wordt de bestelling geannuleerd, zelfs als ze automatisch werd bevestigd door de verkoper. De Koper wordt zo snel mogelijk verwittigd zodat hij, als hij dat wilt, een nieuwe bestelling tegen correcte prijs plaatsen.

Re: Bestelling geannuleerd

Geplaatst: 11 jul 2018 23:25
door Blaatpraat
Als het een prijs is die aannemelijk is voor een TV (rekening houdend met de solden inderdaad), moet de verkoper leveren.
Welke TV was het, en wat was de opgegeven prijs (zowel 'normaal' als soldenprijs)?

Re: Bestelling geannuleerd

Geplaatst: 12 jul 2018 18:11
door de reden
klacht indienen bij de economische inspectie kost je 0€ en kan je online doen, en mail kopie van je klacht naar de verkoper met de vermelding dat je eerst het resultaat van het onderzoek afwacht alvorens een beslissing te nemen.

mss best eerst een foto gaan nemen van de solden tot -70% en in bijlage toevoegen aan je klacht