Pagina 1 van 1

miskoop smartphone

Geplaatst: 06 jul 2018 08:47
door siesken
Hallo,
Onlangs kocht ik een smartphone,waar ik niet tevreden over was,en bracht hem terug dezelfde dag nog.
Ik vroeg mijn geld terug,maar ze kwamen af met een waardebon.
Ik vind dat dit niet kan,dan ben je verplicht iets anders te kopen in de zaak.
wat vinden jullie ervan?
Groeten

Re: miskoop smartphone

Geplaatst: 06 jul 2018 08:58
door Oude Belg
Dat lijkt me volledig correct. Tof van de winkel dat ze hem wilden terugnemen; ze kunnen hem eigenlijk niet meer als nieuw verkopen. Heb je hen bedankt met een bloemetje voor hun mooie gebaar?

Re: miskoop smartphone

Geplaatst: 06 jul 2018 13:05
door denlowie
Als je hem betaald en buiten stapt en er niks mis mee dan moeten ze de GSM niet terug nemen;

Het had anders geweest als je thuis hem kocht via een webshop dan heb je bedenktijd en kon je hem terugsturen en kreeg je u geld terug !

Ja je heeft geluk dat ze hem terug namen.

Re: miskoop smartphone

Geplaatst: 06 jul 2018 13:36
door Gebruiker21
Zoals hierboven gezegd moet de winkel de telefoon helemaal niet terugnemen. Zelfs als hij defect zou zijn, moeten ze hem niet terugnemen, maar is het voldoende als zij deze (laten) repareren en u terugbezorgen.

Je mag dus blij zijn dat je een waardebon in de plaats gekregen hebt. Dit is zeer klantvriendelijk van de winkel, en dit zou niet overal het geval zijn.

Re: miskoop smartphone

Geplaatst: 07 jul 2018 18:32
door jef007
weeral een raar verhaal :
wil je een betere, goedkopere, snellere...……….. telefoon??
gebruik dan de waardebon om die te kopen!! in die winkel zullen we wel alle merken verkopen