Verkeerde bestelling

xfighterx
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Verkeerde bestelling

#1 , 27 jun 2018 21:15

Beste,

Ik heb onlangs in Nederland houten planken gekocht, echter ben ik onderweg tot de constatatie gekomen dat 1/3 van mijn levering mij niet werd gegeven. Onmiddellijk een foto van de inhoud van mijn wagen gestuurd met de melding dat ik 1/3 van de bestelling niet ontvangen heb.

Paar dagen later nog een mail gestuurd om te vragen hoe we dit zouden oplossen, geen reactie..

Geen zin om opnieuw de rit te maken om mogelijks van een kale reis terug te komen.

Wat zijn men rechten om de restrerende goederen te leveren of mijn geld terug te eisen van de niet ontvangen goederen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Milo72
Berichten: 1016

#2 , 28 jun 2018 09:06

Ik vrees dat je aan geen kanten kan bewijzen dat je die planken niet ontvangen hebt ... een foto van de inhoud van je wagen zegt niet echt veel he ...
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

xfighterx
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 jun 2018 22:59

Intussen even gebeld naar de winkel, ze hebben intern rondgevraagd en een personeelslid heeft eerlijk toegegeven dat hij zich vergist heeft.
Gelukkig bestaan er nog eerlijke mensen. Mag gesloten worden, toch bedankt voor de reactie..

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”