Wij hebben in februari een vakantie rechtstreeks geboekt in een glamping in italië. WIij hebben hier ook een bevestiging van gekregen en via visa de helft als voorschot betaald. Nu krijgen wij vandaag onderstaand bericht (google translate
) dat zij het verblijf verplicht moeten annuleren.
Geachte klant,
Tot mijn spijt moet ik u meedelen dat we gedwongen zijn om uw reservering te annuleren van 6 tot 15 juli vanwege een complexe administratieve aangelegenheid die de accommodatiebusiness heeft verboden, waardoor we gedwongen zijn om de ontwikkeling van onze Glamping-activiteit te stoppen. We begonnen meteen om u een gelijkwaardig alternatief te bieden, hoewel we ons ervan bewust zijn dat er in het grootste deel van de aangrenzende Toscaanse kust geen structuren van hetzelfde type of vergelijkbaar zijn en dat de bestaande onderworpen zijn aan hetzelfde bureaucratische probleem dat onze agricamping door de officier van justitie in beslag heeft genomen . Als de voorgestelde structuur niet naar wens is, stuur ons dan uw bankgegevens en uw sofinummer voor het retourneren van de aanbetaling. Het spijt ons heel erg voor dit probleem, dat we proberen op te lossen, maar het verlengde tijdschema staat ons niet toe iets anders te doen.
Nu is mijn vraag hebben wij hier ook nog rechten en/of moeten wij dit ergens melden ?