faktuur verhuisfirma

elke.dn
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

faktuur verhuisfirma

#1 , 21 jun 2018 18:50

Hallo Graag advies aub
15/ 08/2016 deed een firma mijn verhuis Zonder schriftelijke offerte en/of contract Wel met telefonische prijsafspraak per uur Verhuis verliep goed, ik moest na afloop niet meteen betalen.,verhuisfirma ging me wel contacteren.
Na enkele keren zelf contact op te nemen ivm de nog te betalen afgesproken prijs zei de verantwoordelijke telkens dat hij ging langskomen om betaling te regelen Nooit gezien.
Plots op 08/05/2017 ( 9 maanden na verhuisdatum ) een faktuur voor een veel hoger bedrag dan afgesproken ( lift inbegrepen, nogthans niet nodig gehad ...uurprijs hoger ) . Meteen mailde ik om mijn ongenoegen te uiten en te bevestigen dat ik uiteraard niet akkoord kan gaan met de opgemaakte faktuur. Er werd één en weer gemaild en de verantwoordelijke van de verhuisfirma ging schriftelijk ( per mail, nog bewaard ) akkoord met de initëel mondeling afgesproken prijs en zei dat hij het weliswaar Cash ging komen ontvangen. Datum werd afgesproken, maar die man kwam niet opdagen. Nu weer 1 jaar later ontvang ik een herinnering ( de eerste ) om terug het hogere bedrag te betalen .... Ik ben uiteraard niet bereid om dit nog te betalen ( zeker niet alweer het foutieve bedrag ) en is deze faktuur nog wel rechtsgeldig ?
Bedankt voor advies, Elke

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12816

#2 , 21 jun 2018 18:54

Betaal hetgeen werd afgesproken en protesteer de rest via AS.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”