Anulleringskosten

alex123
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Anulleringskosten

#1 , 12 jun 2018 13:09

Ik wou een reis boeken voor 8 dagen om te vertrekken op 14/06/2018. Maar op het moment toen ik ging betalen kon ik geen betaling uitvoeren met mijn kredietkaart. Op de website stond ook dat als er binnen 1 uur niet betaald werd zou de reis automatisch geannuleerd worden. Ik heb geen enkel email ontvangen dat de reis gereserveerd was op mijn naam en omdat er op de website stond dat als de betaling niet doorgaat zal de reis automatisch na een uur geannuleerd worden. Dan 2 dagen voor vertrek krijg ik telefoon dat ik deze reis nog moet betalen en bij annulering zou ik dan nog steeds 1900 euro moeten betalen. Kan dat zomaar?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Didymus
Berichten: 2061

#2 , 12 jun 2018 13:46

Neen. U mocht er terecht vanuit gaan dat de koop niet gesloten was.
Kan u screenshots maken van het boekingsproces met de bewuste vermelding?

Als het inderdaad zo wordt meegedeeld heeft het reisbureau geen poot om op te staan. Dat zij de boeking toch hebben gemaakt en betaald is hun probleem.
"sowieso" schrijf je zo.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”