Microgolf voedsel

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

Microgolf voedsel

#1 , 07 jun 2018 11:39

Was onlangs in spanje op een terras en wilde iets eten .
De bestelling was er zeer snel . Het eten was niet te eten .
Vastgesteld dat fritten in begin van de dag waren gebakken ,tevens ook het vlees .
Het geleverde eten kwam recht uit de micro oven . Fritten koud en vlees vertoonde nog rode kleur op bepaalde gedeeltes .
Mijn bietje was half pint water en half pint bier .
Mijn vraag ; Mag ik weigeren de betaling ? Heb maar 10 procent opgegeten . Dit om vaststelling te doen .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12811

#2 , 07 jun 2018 11:42

Eerst en vooral, de Spaanse wetgeving gaat hier van toepassing zijn.

Moest deze gelijk zijn aan de Belgische: tenzij geadverteerd staat dat alles vers zou zijn, denk ik niet dat u iets kan beginnen. Het half water half bier ding was mogelijk gewoon Heineken?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 07 jun 2018 11:54

Daarvoor moet je echt niet naar Spanje voor gaan !

Verleden week zondag 27/05 en 28/05 de maandag en 1/07 de vrijdag drie dagen en drie verschillende restaurants waar de frieten niet eetbaar waren, twee ervan heb ik foto's op tripadvisor en op een paar facebooks accounts , dit is ongelooflijk, dit heb ik in zeer vele jaren niet meer mee gemaakt en nu 3 maal op één week tijd.

Wat kan je er aandoen, gezegd het aan de kelner en die trekt zijn schouders op !

Bij één ervan ga ik de baas privé een mailtje sturen, een bevriende horeca uitbater ga mij zijn mail adres bezorgen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#4 , 07 jun 2018 15:51

Voedselresten van de vorige klant worden terug in micro oven gezet en aan volgende klant geserveerd . Bierresten worden samen tot 1 glas bewerkt en de volgende drinkt het lekker op .
En de bediening vraagt altijd ...lekker gegeten ? Ja ..het was heerlijk !
Van de diepvries via microgolfoven op je tafel . Als er maar geraspte wortelen bijzijn . Voor soep ...heet water met knorr blokje in .
De rest is voor het klagers forum .

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 07 jun 2018 16:28

was het in een sterrenzaak? :lol:

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#6 , 07 jun 2018 16:32

was het in een sterrenzaak? :lol:
Daar hebben ze geen microgolf oven nodig !

Ze warmen het op met een haar droger, het is toch maar 2 X 2 cm groot ! :lol: :lol:
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

willyboy
Topic Starter
Berichten: 897

#7 , 07 jun 2018 20:58

Sterrenzaak ? Ik zag alleen maar sterren door het zien van de rekening .

Terug naar “Consumenten Koop”