pup gekocht in Amerika

heidi n
Topic Starter
Berichten: 1

pup gekocht in Amerika

#1 , 12 mar 2008 09:55

Wij hebben een pup gekocht en volledig betaald in Amerika en die pup moest met onze vriend (hij is steward) meekomen naar Belgie.Na enkele keren te veranderen van datum waarop de pup zou komen omdat ze andere pups moest afleveren is de datum er eindelijk onze vriend land in Atlanta maar mist zijn volgende vlucht ,hij belt die mevr op om te zeggen dat hij daar 3 u later zal aankomen die mevr wilt niet wachten en neemt onze pup terug mee (alhoewel ze 5 u moest rijden).Daarna stuurt ze mij een mail of hij de volgende dag de pup komt halen of wat we gaan doen. Ik vertel haar dat ze beter met de cargo komt nu en vraag haar wat de kosten zijn ze stuurt een rekening met haar hotelkosten(eten ,drinken ,benzine enz) van 1140 dollar . ik vraag haar een foto van de hond met de krant erbij van die dag en dat ik daarna 800 dollar direkt zal overmaken en 200 dollar als de hond hier is .Nu wil ze de hond niet meer aan ons geven en ons geld krijgen we ook niet meer terug zegt ze ,de hond staat inmiddels opnieuw te koop op haar site wat kan ik hieraan doen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Beachcomber
Berichten: 572

#2 , 12 mar 2008 10:01

Een zaak beginnen in verschillende landen is een zeer dure en lange procedure. Je gaat jezelf een amerikaanse advokaat moeten nemen, de koop is namelijk tot stand gekomen op amerikaans grondgebied.

Indien je nog niets hebt betaald zou ik het zo laten en elders je pup zoeken.

kv036
Berichten: 26

#3 , 12 mar 2008 23:42

Via de rasclub of de kennel club proberen.
Mag ik vragen welk ras het is en uit welke streek (mischien ken ik wel iemand ginder)

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”