Verkoop scooter

turtle_kb
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Verkoop scooter

#1 , 13 mei 2018 10:50

Ik had mijn scooter die ik al 14 jaar had aangeboden via 2ehands
Ik kreeg plots telefoon van een west Vlaamse dame, die oprecht geïnteresseerd was in mijn scooter, dus ik gaf mijn gegevens.
Op het afgesproken uur stonden er plots 3 Engels pratende mannen voor men deur van Oost-Europese origine. (Vermoed ik )
Die hebben uiteindelijk zonder moeilijk te doen, de scooter meegenomen aan de afgesproken prijs en ik heb hen het gelijkvormigheidsattest en het inschrijvingsbewijs/kentekenbewijs meegegeven.
Ik heb de verzekering laten opzeggen en mijn nummerplaat laten schrappen bij Bpost.
Wat ik niet gedaan heb en dat had ik misschien beter wel gedaan achteraf bekeken, was een verkoopovereenkomst laten tekenen.
Maar aangezien ik helemaal niet bezig ben met kopen en verkopen heb ik dat niet gedaan.

Dus nu vroeg ik mij af, nu dat mijn verzekering en nummerplaat opgezegd zijn, kan ik nu toch nog ergens verantwoordelijk worden gesteld moest er toch iets gebeuren ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding