Beste forumleden.
Ik heb online een wisselstuk besteld bij een leverancier in het Antwerpse.
Dit onderdeel is reeds betaald met VISA.
Tot op heden heb ik nog geen wisselstuk ontvangen.
Ondertussen heb ik telefonisch contact genomen met de leverancier, en die beweerd dat het wisselstuk verzonden is met DHL (B-Post).
Toch kan de leverancier mij geen barcode geven van de verzending, want het is juist dat wat ik nodig heb om mijn zending te kunnen tracen en verhaal te maken bij DHL (B-Post)
Mijn vraag is nu: kan ik het reeds betaalde bedrag laten blokkeren door VISA en dit laten terug storten op mijn rekening.
Heb tot nu toe nog geen afrekening gekregen van VISA waar dit bedrag op vermeld zou staan, dit zou maar later in de maand mei komen.
Graag een goede uitleg wat ik moet ondernemen om dit bedrag terug te vorderen.
Alle info is welkom.
Hopend op een gunstig resultaat, verblijf ik.
MVG
Bektronics.