bestelling Rolluiken

karine61
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

bestelling Rolluiken

#1 , 20 apr 2018 16:21

Wij hebben op 13 december 2017 een offerte ontvangen voor de levering en plaatsing van rolluiken. Wij hebben op 5 januari de offerte voor akkoord ondertekend. Wij hebben bij de opmerkingen vermeld : Graag de installatie inplannen op een maandag. Dit kan vanaf 26 februari. Gelieve de afspraak voor installatie te maken met mijn man. U kunt hem iedere maandag telefonisch bereiken op het nr 014 43 97 20. Hartelijk dank"

Ik heb één keer gebeld om te vragen of ze onze bevestiging ontvangen hadden. De dame meldde dat de onderdelen besteld waren en dat ze zouden komen binnen de 3 aangeboden weken. Ik heb de mevrouw gemeld dat wij om een installatie afspraak gevraagd hadden vanaf 26 februari wegens andere werken aan ons huis.

Wij hebben tot op heden nog geen telefoon gehad noch een bevestiging.

Mogen wij het order annuleren?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5410

#2 , 20 apr 2018 18:47

Je moet eerst de aannemer per AS (best met kopie per gewone brief) aanmanen om binnen een redelijke termijn de werken te komen uitvoeren en indien hij dit niet doet het order geannuleerd is. Bij aNnuleren zonder aanmaning zal deaannemer mogelijks de in zijn algemene voorwaarden voorziene annuleringsvergoeding vorderen.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”