verkoop oude tractor

jakkejeep
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

verkoop oude tractor

#1 , 28 mar 2018 12:50

Ik heb een oude tractor, die ik zelf op een openbare verkoop gekocht heb, verkocht aan een Nederlander.
Hij heeft een voorschot gegeven en we hebben een overeenkomst ondertekend. Ik heb alleen zijn telefoonnummer.
Ondertussen zijn we vier weken verder en de trekker is nog steeds niet betaald en op gehaald. Ik heb hem een paar keer aan de lijn gehad maar had dan altijd uitvluchten waarom hij niet op de afspraak was. De laatste week krijg ik altijd zijn voicemail te horen en antwoord hij ook niet op mijn sms berichten. In mijn laatste bericht heb ik gemeld dat de trekker deze week moet betaald en op gehaald zijn of dat anders de overeenkomst en het voorschot vervalt. Mijn vraag nu, kan ik dit als verkoper of heeft de koper oneindig de tijd om de zaken af te handelen?
Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 28 mar 2018 15:53

Hij heeft een voorschot gegeven en we hebben een overeenkomst ondertekend. Ik heb alleen zijn telefoonnummer.
t
Wat zet je dan in die overeenkomst?Blijkbaar van alles maar niet het voornaamste: zijn naam en adres.

jakkejeep
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 mar 2018 19:18

zijn voornaam is het enige, en de gegevens van de trekker natuurlijk alsook de prijs. Blijkbaar te weinig, te veel vertrouwen zeker.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”