Infrax

kv036
Topic Starter
Berichten: 26

Infrax

#1 , 02 mar 2008 17:08

In December krijg ik een rekening voor kabeltv .
aan de telefoon :
Ik: "juffrouw er is geen kabeltv in de woning dus waarom moet ik die betalen , alsook ik heb geen enkel contract voor kabel op dit adres."
Infrax : "klopt is afgesloten maar indien U betaald zetten we terug op,."
Ik: "nee dank U geen interesse."
Infrax :"Dan sluiten we U af"
Ik : U zegt juist dat er geen kabel is"
Infrax : "We sluiten U dus af"
Ik :"Doet U maar"
Nu krijg ik rekening voor afsluiten kabeltv (die er niet was en die ik ook nooit gevraagd heb Embarassed
Op mijn klacht via website krijg ik enkel een herinnering voor betaling.
WAT NU ????

Dank U
Laatst gewijzigd door kv036 op 07 mar 2008 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
kv036
Topic Starter
Berichten: 26

#2 , 04 mar 2008 04:39

Niemand ? :cry:

AGeerts
Berichten: 8

#3 , 13 mar 2008 10:35

Hallo,

ik ben geen specialist maar mischien kan je een aangetekende brief sturen met de mededeling dat je geen kabel had. Dan is het terug aan hen om verdere stappen te ondernemen en meer uitleg te geven.

hopelijk ben je hier iets mee.

groetjes
(voor professionele info altijd best een advocaat raadplegen)

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”