nuon en verandering tarief

elisheba
Topic Starter
Berichten: 4

nuon en verandering tarief

#1 , 28 feb 2008 19:25

hoy
ik heb onlangs per mail een tarief veranderingen aangevraagd bij nuon omdat ik zo'n hoge afrekening had.
nu krijg ik daar een bevestiging van dat deze verandering ingaande 01/03/2008 bindend is voor 1 jaar.
Kan ik hier nog vanaf? ik ga namelijk binnen enkele maanden bij mijn vriend wonen. Volgens Nuon moet ik schade betalen maar ik zelf heb vandaag binnen de week hierop gereageerd. Ik heb hen een mail gestuurd datik wens af te zien van mijn verandering en ik liever bij mijn oude tarief blijf.
Is dat echt allemaal bindend? kunnen ze dat maken?

Ten tweede heb ik op naam van mijn vriend een offerte laten maken bij nuon en daarbij heb ik de verbruikgegevens vanmij ingegeven.
Vandaag kreeg ik een ontvangst van mijn tarief en in totaal blijkt dat 300eur minder te zijn dan het factuur dat ik heb? is dit een bewijs dat mijn factuur verkeerd is? kan dit als bewijs dienen? het zijn de zelfde gegevens en dezelfde tarieven.
wat moet ik hiernu mee?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding