Afzien van keuken

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

Re: Afzien van keuken

#16 , 28 feb 2018 10:41

van belang kan zijn waar u iets getekend hebt, bvb op batibouw?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#17 , 28 feb 2018 10:45

En inderdaad de keukenbouwers hebben een reputatie hoog te houden, want daar is moordende concurrentie in, er is in iedere straat bij wijze van spreken een keukenbouwer.
En als je er één gaat kopen ga met een tekening bij verschillende keukenbouwers om een vrijblijvende offerte en vergelijk je kan enorm veel centen besparen door rond te zien, want een keuken is maar een kruiwagen hout die samen gevezen is bij wijze van spreken !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 28 feb 2018 13:34

van belang kan zijn waar u iets getekend hebt, bvb op batibouw?
Goeie vraag. Momenteel loopt Batibouw inderdaad. Als alles daar gebeurd is, geldt er sowieso een bedenktijd waar de TS zich kan op beroepen.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”