Fitness abonnement

markske11
Topic Starter
Berichten: 61

Fitness abonnement

#1 , 22 feb 2018 22:14

tot een tijd geleden had ik een abonnement bij (een fitnesscentrum)
ik heb dan problemen met een van de medewerkers van deze zaal gekregen omwille van dat hij mijn vrouw belachelijk maakte omdat ze wat zwaar lijvig was.
ik heb he gezegd dat als hij niet stopte ik klacht ging indienen over zijn gedrag ik kreeg te horen je doet maar ze gaan je toch niet geloven want ze gaan aan mij vragen wat er gebeurd is en uiteindelijk geloven ze mij na een paar weken kreeg ik een brief van basic fit dat mij levenslang de toegang was ontzegt tot hun clubs in belgie de reden ik zou zou me niet aan hun huisregels hebben gehouden.
ik heb door iemand die ik ken de juiste reden gezien ik zou luidruchtig bellen de toestellen niet afkuisen ik zou mijn 10 jarige zoon met gewichten van 40 kg en meer laten slepen constant mijn kinderen mee nemen andere mensen lastig vallen veel te zwaar trainen en constant vragen aan personeel of klanten om te helpen dan zou ik anabolen dealen
ik heb dan contact op genomen met de klanten dienst en werd gewoon voor leugenaar uitgemaakt niks kan ik doen om het tegendeel te bewijzen .
Ik zou valse profielen hebben aangemaakt om valse klachten in te dienen ?
Mijn vrouw heeft tijd geleden een klacht gestuurd dat de douche heel vuil was in het verslag van de medewerker van staat dat zij dan al meer dan een half jaar niet was geweest
overal vang je bot en word je gewoon niet geloof enkel op aantijgingen van deze man hebben zij mij de toegang ontzegt er is niks van bewijs van zijn kant dat dit daadwerkelijk zo is nu hoorde ik van iemand die ook bij basic fit werkt als ik zo iets voor heb dan vraag ik een collega om mijn verhaal te bevestigen dat iemand al heel veel waarschuwingen heeft gehad ook al is dit misschien niet en dit is voldoende.
verder dan de klanten dienst of Facebook kom je niet op klachten sites krijg je te horen we hebben het door gegeven naar het management maar verder niks wat kan ik verder nog doen want natuurlijk zou ik na een andere fitness kunnen gaan maardat is dus het punt hier in de buurt is het enkel en anders zal ik elke dag ruim 50 km voor de dichtstbijzijnde gym moeten gaan rijden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
my_key
Berichten: 221
Juridisch actief: Ja
Locatie: Hasselt
Contacteer: Website

#2 , 19 apr 2018 01:44

Wat is uw vraag precies?

MySonnie
Berichten: 38
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 apr 2018 17:28

Denk dat de vraag is wat hij nu kan ondernemen tegen dit misbruik van hun zijde.

Reclame

Jabbe
Berichten: 586

#4 , 23 apr 2018 13:29

Tja, Basic-Fit is voor zover ik weet ook maar een (dikwijls onfrisse) ruimte met een aantal toestellen met videobegeleiding zonder verdere service terwijl gekende fitnesscentra werken met hooggeschoolde begeleiders en kinesisten. Ook een doorn in het oog van die centra (omdat ze echte begeleiders tewerk stellen) die een hogere BTW moeten betalen dan Basic-Fit zelf. Ik kreeg al meer te horen dat wat Basic-Fit betreft je evengoed eigen toestellen kunt aankopen en thuis installeren (dan 50 km af te leggen...).

U schrijft: ik had een abo, dus u bent er al vanaf, en u zal er wellicht geen nieuw krijgen.
Het is het ene woord tegen het andere.
Dan lijkt me het alternatief dat ik eerder aanbracht misschien interessanter. Dat is natuurlijk niet zaligmakend en als uw vrouw er echt nood aan heeft, toch maar overwegen om een echt fitnesscentrum aan te doen met respect en degelijke begeleiding.

Terug naar “Consumenten Koop”