fitness abonnement

lilly97
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

fitness abonnement

#1 , 19 feb 2018 15:22

Hoi iedereen,

vorig jaar op 5 januari 2017 heb ik een fitness abonnement 2 afgesloten. Dit zou van start gaan op 6 maart 2017. Ik had echter nog een andere fitness abonnement 1 dat tot november 2017 zou duren. De enige reden waarom ik 'ja' had gezegd, was omdat ik geen nee kan zeggen en ze drongen een beetje aan. Ik had een tweejarige contract getekend waarbij ik dus 6 maart 2017 van start ging.
In februari ben ik naar de fitness 2 om te vragen of ik op een andere termijn kon beginnen, vanwege dat andere fitness abonnement 1. Dit kon en het nieuwe abonnement zou dan in oktober 2017 van start gaan. Dit is niet contractueel vastgelegd.
Echter had ik nog geen pasje ontvangen en ik had niks meer gehoord van die fitness 2. Tot deze maand, waarin ik een factuur heb gekregen dat ik de maanden oktober tot en met januari niet heb betaald. Ik ben echter dus nooit gaan sporten bij die fitness 2, want ik heb nooit een pasje gekregen of ook maar iets gehoord van ze. Ik kon me dus ook niet beroepen op de proefperiode.
Mijn vraag nu is: is het oude contract nog geldig? Aangezien de periode is veranderd (en dit is niet contractueel vastgelegd) en ik heb mijn pasje ook niet ontvangen.

Groetjes,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat
Berichten: 3793

#2 , 20 feb 2018 15:33

Ja, en op zich mag je blij zijn dat ze toch niet de periode maart 2017 tot nu gefactureerd hebben, aangezien er geen schriftelijke wijziging doorgevoerd is.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”