Prijsafspraak niet nageleefd
Geplaatst: 08 feb 2018 20:21
Hoi,
Vind het een beetje te gek voor woorden dat ik hiervoor een vraag voor moet aanmaken maar ik had toch heel graag jullie advies gehad... het gaat dus over 4 gordijnen die we binnen hebben gedaan bij de droogkuis.
Vorige week onze 4 gordijnen thuis afgehaald en gaan informeren bij de droogkuis wat het kostte om te reinigen. Gordijnen waren niet heel duur dus we wilden er niet teveel geld aan uitgeven. Mevr gaf aan dat het €15 per gordijn was. Ze had nog exta nagekeken of ze al dan niet gevoerd waren, anders zou er een meerkost zijn. Dus, 4 x €15 = €60. We kregen een afhaalbonnetje mee met bovenstaande vermelding => 4 gordijnen x €15 = €60.
Ik wil ze vandaag terug gaan afhalen, heb het bonnetje bij, en zegt de verkoopster dat er iets is misgelopen met de prijs. De andere verkoopster die onze gordijnen in ontvangst heeft genomen was nog niet zo lang in dienst en heeft zich misrekend. Samengevat zou het neerkomen op maar liefst €180 (!!).
Heb vriendelijk gezegd dat onze gordijnen maar €150 gekost hebben (wat ook zo is) en dat als we dat op voorhand geweten hadden, we ze niet hadden laten reinigen... dan had ik beter gewoon nieuwe gekocht.
Uiteindelijk kan ik er niet aan doen dat de fout ontdekt is nadat ze al gereinigd waren. Ik wil gewoon mijn gordijnen terug, aan de prijs die afgesproken werd en op het afhaalbonnetje staat.
De verkoopster wou ze me alleszins niet meegeven. Ik moet zaterdag teruggaan als de bazin er is... maar ze waarschuwde me: "het is geen gemakkelijke".
Ik ga er van uit dat ik toch recht in mijn schoenen sta !?
Alvast bedankt!!
Vind het een beetje te gek voor woorden dat ik hiervoor een vraag voor moet aanmaken maar ik had toch heel graag jullie advies gehad... het gaat dus over 4 gordijnen die we binnen hebben gedaan bij de droogkuis.
Vorige week onze 4 gordijnen thuis afgehaald en gaan informeren bij de droogkuis wat het kostte om te reinigen. Gordijnen waren niet heel duur dus we wilden er niet teveel geld aan uitgeven. Mevr gaf aan dat het €15 per gordijn was. Ze had nog exta nagekeken of ze al dan niet gevoerd waren, anders zou er een meerkost zijn. Dus, 4 x €15 = €60. We kregen een afhaalbonnetje mee met bovenstaande vermelding => 4 gordijnen x €15 = €60.
Ik wil ze vandaag terug gaan afhalen, heb het bonnetje bij, en zegt de verkoopster dat er iets is misgelopen met de prijs. De andere verkoopster die onze gordijnen in ontvangst heeft genomen was nog niet zo lang in dienst en heeft zich misrekend. Samengevat zou het neerkomen op maar liefst €180 (!!).
Heb vriendelijk gezegd dat onze gordijnen maar €150 gekost hebben (wat ook zo is) en dat als we dat op voorhand geweten hadden, we ze niet hadden laten reinigen... dan had ik beter gewoon nieuwe gekocht.
Uiteindelijk kan ik er niet aan doen dat de fout ontdekt is nadat ze al gereinigd waren. Ik wil gewoon mijn gordijnen terug, aan de prijs die afgesproken werd en op het afhaalbonnetje staat.
De verkoopster wou ze me alleszins niet meegeven. Ik moet zaterdag teruggaan als de bazin er is... maar ze waarschuwde me: "het is geen gemakkelijke".
Ik ga er van uit dat ik toch recht in mijn schoenen sta !?
Alvast bedankt!!