Beste,
Alvast bedankt voor enig advies.
Vorige week heb ik een elektrische massage mat verkocht (particulier-particulier) maar nu 5 dagen later wordt er beweerd dat er iets defect is via aangetekend schrijven. De feiten:
1: Ik ben persoonlijk deze mat gaan brengen omdat ik in de buurt was dus niet via post.
2: De mat is gecontroleerd/getest geweest.
3: Onderhandeld over het bedrag en bedrag ter plekke overgeschreven.
Er was gesproken over een oude mat van deze persoon die niet meer werkte omdat de verkeerde adapters gebruikt waren daarom werd er gezocht naar een nieuwe. Nu ben ik bang dat er iets gelijkaardigs is voorgevallen en dat de mat nu defect is of dat er spijt is van de aankoop.
Wat zijn mijn rechten als verkoper op dit vlak? Kan ik hier een aangetekend schrijven van terug sturen met daarin dat het product getest is, dat alles perfect werkte en dat er akkoord is gegaan met de staat waarin het goed zich bevond? Hier zijn wel geen schriftelijke bewijzen van. Alles is ter plekke besproken, zelfs een tweede persoon was aanwezig bij de aankoop.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Zonnetje85