Pagina 1 van 1

Provider denkt dat ik dom ben ...

Geplaatst: 13 dec 2017 17:11
door evgoeth
Sluiten begin dit jaar een GSM abonnement af voor mijn man.
Maken hierbij ook een domicliëring aan.

Alles loopt tot op een dag de domiciliëring niet kan doorgaan wegens onvoldoende saldo.
Kosten van de bank + 10 euro kosten extra op de factuur hiervoor.

Maar : sindsdien hebben ze nooit nog geprobeerd om de facturen per domiciliëring in te houden.
3 maanden later doet GSM van manlief niks meer.
Ik zoek het uit en ik merk dat er inderdaad al 3 maand lang geen factuur is betaald.
Er is geen domiciliëring aangeboden bij de bank. Er is wel telkens 10 euro aangerekend wegens domiciliëring niet gelukt.

Ik stuur een mail naar de klantendienst, ik betaal het openstaande bedrag en zij crediteren mij de 3 x 10 euro die onterecht werd aangerekend en beloven mij de domiciliëring op orde te zetten.
Deze keer volg ik mee op via de site.

We zijn nu 3 maanden verder. Ondertussen heb ik alle facturen manueel moeten betalen. Ze slagen er maar niet in die domiciliëring te gebruiken.
Deze week per toeval niet gecheckt, vervaldatum is gepasseerd, en weer kosten.
Man belt naar de klantendienst en zij zeggen dat als er één betaling niet door kan, de domiciliëring stopt?
Klopt dit? Ik vind dit maar een raar verhaal want er zullen nog wel mensen zijn die dit al eens voorhebben.

En als ik in mijn online banking gaan zien staan die nog netjes tussen mijn actieve domiciliëringen hoor ...

Toch maar overstappen naar een andere dan?

Re: Provider denkt dat ik dom ben ...

Geplaatst: 13 dec 2017 17:58
door bosprocureur
Probeer' eens een vaste opdracht, telkens verhoogd met een redelijk aantal €, om zeker niet tekort te betalen. Elke maand zonder vergeten in orde, en het teveel betaalde krijg je zo terug.

Kan ook dom lijken, maar is zeker een stuk goedkoper dan telkens 10 € aan een onwillige provider te spenderen.

Re: Provider denkt dat ik dom ben ...

Geplaatst: 13 dec 2017 19:10
door P-Stone
Of gewoon elke maand de rekening per post laten komen en zelf betalen per overschrijving (internetbanking), of Zoomit.
Sinds het bestaan van Zoomit gebruik ik geen domiciliëringen meer. Zoomit is zoveel gemakkelijker. (Zonder reclame te willen maken)

Re: Provider denkt dat ik dom ben ...

Geplaatst: 13 dec 2017 19:46
door mbbs1024
Bij mij komt er geen domiciliëring meer in.
Ze hebben zo eens mijn rekening ten onrechte geplunderd door een computerfoutje.
En dan kwam de administratieve lijdensweg van 6 maanden om het ten onrechte geplunderde bedrag terug te krijgen.

Re: Provider denkt dat ik dom ben ...

Geplaatst: 13 dec 2017 21:34
door denlowie
Ja zoomit is super !

Re: Provider denkt dat ik dom ben ...

Geplaatst: 13 dec 2017 21:51
door sloeberken
En enorm gemakkelijk je moet niets meer invullen.