Sluiten begin dit jaar een GSM abonnement af voor mijn man.
Maken hierbij ook een domicliëring aan.
Alles loopt tot op een dag de domiciliëring niet kan doorgaan wegens onvoldoende saldo.
Kosten van de bank + 10 euro kosten extra op de factuur hiervoor.
Maar : sindsdien hebben ze nooit nog geprobeerd om de facturen per domiciliëring in te houden.
3 maanden later doet GSM van manlief niks meer.
Ik zoek het uit en ik merk dat er inderdaad al 3 maand lang geen factuur is betaald.
Er is geen domiciliëring aangeboden bij de bank. Er is wel telkens 10 euro aangerekend wegens domiciliëring niet gelukt.
Ik stuur een mail naar de klantendienst, ik betaal het openstaande bedrag en zij crediteren mij de 3 x 10 euro die onterecht werd aangerekend en beloven mij de domiciliëring op orde te zetten.
Deze keer volg ik mee op via de site.
We zijn nu 3 maanden verder. Ondertussen heb ik alle facturen manueel moeten betalen. Ze slagen er maar niet in die domiciliëring te gebruiken.
Deze week per toeval niet gecheckt, vervaldatum is gepasseerd, en weer kosten.
Man belt naar de klantendienst en zij zeggen dat als er één betaling niet door kan, de domiciliëring stopt?
Klopt dit? Ik vind dit maar een raar verhaal want er zullen nog wel mensen zijn die dit al eens voorhebben.
En als ik in mijn online banking gaan zien staan die nog netjes tussen mijn actieve domiciliëringen hoor ...
Toch maar overstappen naar een andere dan?