Dit forum is geen vervanging voor professioneel juridisch advies. Indien u hiernaar op zoek bent, raadpleeg Jureca De redactie van dit forum is niet aansprakelijk voor eventuele schade die zou voortvloeien uit berichten geplaatst op dit forum. Lees onze forum-regels. Is dit uw eerste bezoek ? Lees dan even onze handleiding.
mrb2
Topic Starter
Berichten: 55

opzeggen getekend abonnement

#1 , 1 jaar 1 dag geleden (13 dec 2017 13:11)

Beste,

Mijn vrouw ging dit weekend voor een nieuwe GSM/GSM abonnement.

Ze kwam thuis zoals afgesproken met een nieuwe GSM/GSM abonnement MAAR ...
eveneens met een abonnement voor internet & TV.

Nu wensen wij daarvan af te zien. Is dit nog mogelijk? Ook al heeft zij de nodige papieren reeds ondertekend. De installatie is voorzien voor volgende week maandag.

Ter info 1 : Het probleem is dat er in onze woning slechte WIFI verbinding is EN het nieuwe abonnement gebruik maakt van WIFI i.p.v. een netwerkkabel voor TV.

Ter info 2 : de abonnementen van internet & TV stonden/staan enkel op haar naam.

Alvast bedankt

sloeberken
Berichten: 10301
Locatie: Erpe Mere

#2 , 1 jaar 1 dag geleden (13 dec 2017 16:59)

Op de website van de provider staan de algemene voorwaarden, daar zal wel instaan of het kunt annuleren.

Meer info: https://www.jureca.be/gratis-juridisch- ... p-opzeggen
Of direct opzeggen: https://www.jureca.be/juridische-produc ... p-opzeggen
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Edgar W.
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Heb je nog bijkomende vragen? Kijk even op Jureca.be voor snel & betaalbaar juridisch advies!

Terug naar “Consumenten Koop”