Pagina 1 van 1

Bestelling niet uitgevoerd

Geplaatst: 24 okt 2017 11:08
door MONACO
Heb op 30 /08/2017 een bestelbon ondertekend voor het plaatsen van een lavabo met spiegel van een gekend en duur merk.
Sedertdien heb ik van die firma niets meer gehoord en heb ook zelf geen contact opgenomen wegens andere problemen.
Deze bestelbon vermeldt geen enkel merk zodat ik in feite niet weet wat ik gekocht heb; ik heb ook geen voorschot betaald.
De algemene voorwaarden worden nergens vermeldt maar men moet wel tekenen dat men er kennis van genomen heeft.

Mijn vraag is nu of die bestelling nog steeds geldig of vervallen is ?

Re: Bestelling niet uitgevoerd

Geplaatst: 24 okt 2017 11:17
door denlowie
Dit is nog geen twee maanden, waarom zou dit niet meer geldig zijn ??

Je tekent wel dat je kennis heeft genomen van de verkoopsvoorwaarden, daar kan je niet meer onder uit, je tekent toch niet iets wat niet is geweest !

Re: Bestelling niet uitgevoerd

Geplaatst: 24 okt 2017 11:46
door Gebruiker21
Bestelbon is zeker nog geldig. Wel niet verstandig om merk en type lavabo en spiegel niet op de bestelbon te laten vermelden. Als de firma ter goeder trouw is, is dit mogelijk gewoon een vergetelheid van hun kant. U kan heb een mail sturen, met daarin:

Beste,

Op 30/08/2017 tekende ik een bestelbon voor lavabo X van merk Y en spiegel A van merk B + plaatsing. Wegens omstandigheden ben ik de uitvoering van deze werken uit het oog verloren. Vandaar dat ik even mail om te vragen wanneer deze werken zoude kunnen uitgevoerd worden?

Met vriendelijke groeten,

- Uw naam, adres, telefoon, e-mail -


Op die manier hebt u ook een begin van bewijs van welke materialen gevraagd waren. U kan bovenstaande ook via AS sturen om meer bewijskracht te hebben, maar dit komt nogal "aanvallend" over. Mogelijk komt de firma zijn verplichtingen gewoon netjes na indien u deze mail stuurt, en is er verder niets aan de hand.